Hur stort ekonomiskt avbräck strejken har inneburit kan, eller vill, man inte tala om på Volvo i Sverige.
- Vi har inte räknat ut det än, säger Mårten Wikforss, presschef på Volvo i Göteborg.
Arbetarna bestämde sig för att lägga ned arbetet den 1 februari när man upplevde att företaget inte kunde garantera att inte den farliga tungmetallen kadmium används i tillverkningen.
En annan anledning till arbetarnas ilska är att Volvo Lastvagnar har uttryckt att man vill öka flexibiliteten i fabriken, och se över sjukvårdsförmånerna.
- Här har man den högsta lönekostnaden i hela Volvo, högre än någon annan fabrik i världen. Samtidigt har man dubbelt så hög sjukfrånvaro. På måndagar och fredagar ligger frånvaron på 20 procent. Vi har varit tvungna att överanställa uppåt 25 procent för att täcka frånvaron, säger Mårten Wikforss.
Vad det nya avtalet innebär vill han inte gå in på.
- Vi har nått en uppgörelse och vi är nöjda med den. Vi går inte in i några detaljer.
Arbetarna återupptar arbetet den 24 mars. Det är den tid som ledningen anser behövs för att underleverantörerna ska hinna få fram sina produkter.