Varför det kan man undra?! Jooo, saken är den att jag personligen har haft några kontakter med Nordea under de senaste 9-10 månader och de har faktiskt sett mig (min familj) som människor och behandlat oss som riktiga kunder med allt respekt och värdighet istället för bara siffror som det oftast nämns!
Då kan man också ställa sig frågan: Vad är det som är så konstigt med det?! Inget, om man är miljonär (läs:välstående)! Vad jag vill ha sagt är att min personlige bankman, Linda R, tillsammans med hennes chef Anders M (om jag minns rätt ) har systematiskt i 3-4 steg löst vårt "lilla problem"! Vill inte gå in i några detaljer, men jag känner mig som en människa, som en kund som är lika värd som en som sitter i riksdagen och har kontot hos de, en kund som de verkligen har hjälpt till (trots att någon annan hade kanske sagt NEJ) - en riktigt nöjd kund som med största sannolikheten kommer aldrig att byta bank!!!
Jag vet inte om min insändare kommer att publiceras då den är positiv och till fördel för banken - Nordea, men man har det alltid lätt att döma någon! Skall vi se om man har det lika lätt att berömma?!
//"Arn"